eprintid: 77 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2 dir: disk0/00/00/00/77 datestamp: 2024-10-01 06:28:10 lastmod: 2024-10-01 06:28:10 status_changed: 2024-10-01 06:28:10 type: aknc metadata_visibility: show title: AKNC : Tumpuan Kepada Pelanggan 2013 divisions: shah_alam abstract: 23 Disember 2013 telah berlangsungnya Hari Kemuncak Bulan Inovasi 2013 di Dewan Agung Tuanku Canselor pada jam 2.00 petang. Disertakan keputusan penuh AKNC 2013: A) Peringkat Bahagian (Finalis PTAR dan Pejabat Bendahari) 1. Kriteria Kepimpinan : Hal Ehwal Pelajar 2. Kriteria Perancangan Strategik : PTAR 3. Kriteria Tumpuan Pelanggan : PTAR 4. Kriteria Pengurusan Pengetahuan : Pejabat Bendahari 5. Kriteria Tumpuan Sumber Manusia : Pejabat Pendaftar 6. Kriteria Tumpuan Proses : Pejabat Bendahari 7. Kriteria Hasil Pencapaian : Tiada 8. Kriteria Inovasi : Pejabat Bendahari Juara Peringkat Bahagian : Pejabat Bendahari date: 2013-12-23 full_text_status: public event_title: Hari Kemuncak Bulan Inovasi 2013 event_location: Dewan Agung Tuanku Canselor event_dates: 23 Disember 2013 related_url_url: https://perpustakaanuitm.blogspot.com/2013/12/keputusan-anugerah-kualiti-naib.html award: aknc_pelanggan citation: AKNC : Tumpuan Kepada Pelanggan 2013. [AKNC] document_url: http://uitmprepo.uitm.edu.my/award/id/eprint/77/1/2013_AKNC_TUMPUAN%20KEPADA%20PELANGGAN.jpg document_url: http://uitmprepo.uitm.edu.my/award/id/eprint/77/2/PEMENANG%20AKNC_KATEGORI%20TUMPUAN%20PELANGGAN_2013.PDF